miercuri, 10 decembrie 2008

Daria Vele are nevoie de ajutorul nostru

Ştiţi ce se poate ascunde în spatele unei banale răceli ?...Daria ştie !

Chiar dacă doar în Ajunul Crăciunului voi implini 3 anişori turpul meu cunoaşte deja suferinţa provocată de cancer(credeam că doar investigatorii sunt sub acoperire, nu şi bolile care aduc moartea).
Ţie iţi placea să te joci când erai mic ? Hai, aminteşte-ţi ! Că mie tare mult îmi place, mai ales să alerg prin parc cu copiii ! Ştiu că esti prea ocupat şi prea mare ca să te intereseze supărarea mea, însa dacă îţi faci timp şi pentru mine promit ca voi creşte un om bun ca şi tine ! Dar oare voi mai creşte mare ? Medicii au descoperit că de fapt nu sunt racită, ci că am leucemie, însă nici părinţii, nici bunicii, nici cunoştinţele mele nu au suficienţi bani…trebuie să mă operez ca să mai trăiesc, am uitat să îţi zic ! Tăticul meu zice mereu că DAR DIN DAR SE FACE RAI si sunt precisă că aşa gandeşti şi tu ! Tu sigur mă poţi ajuta ! Oricât de puţin îmi dai, eu sunt cu un pas mai aproape de clinica din Viena, mai aproape de o viaţă sănătoasă…aşa…ca să cresc şi eu mare !


Facem pe această cale un apel către toţi cei care doresc să fie alături de drama familiei Vele, a cărei fetiţă de nici trei ani a fost diagnosticată cu leucemie acută limfoblastică. Un tratament reuşit nu poate fi asigurat decât la o clinică de specialitate din Viena, cu costuri care incep de la 50 000 euro, această sumă fiind mult peste posibilităţile acestei familii. Îi rugăm pe toţi cei care doresc să doneze o şansă la viaţă să o facă la:


BRD Cluj

Cont în lei - RO19BRDE130SV39919001300
Cont Euro: RO84BRDE130SV81431761300
Titular de cont: Vele Valeriu Cosmin



Pentru donaţii de sânge, orice grupa sanguină este acceptată, asadar doritorii se pot adresa Centrului de transfuzii Sanguine, strada Pasteur Louis nr.18, Cluj-Napoca.

Un comentariu:

  1. Am facut o danare de sange pe numele Dariei dar nu gasim o persoana de contact care sa ia legatura cu spitalul unde s-a facut donatia. Ne puteti spune ce este de facut?

    RăspundețiȘtergere